یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : amir sharifi

 

 برج SKYTREE در توکیو، یکی از جدیدترین ساخته های مهندسی کشور ژاپن است.این برج با ۶۳۴ متر(۲۰۸۰) فوت ارتفاع بلندترین برج جهان است.برج SKYTREE روز سه شنبه با حضور صدها نفر از مردم افتتاح شد و علاوه بر نقش  مخابراتی خود،یک مرکز خرید بزرگ هم محسوب می شود....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : amir sharifi

 شبکه اجتماعی فیس‌بوک که به تازگی برنامه محبوب اینستاگرام را در معامله ای به ارزش یک میلیارد دلار تصاحب کرد. به طور رسمی اپلیکیشن مخصوص عکاسی را عرضه داشت.این اپلیکیشن که facebook camera نام دارد بر اساس ساختار اینستاگرام و برای عکاسی و به اشتراک گذاری آسان‌تر عکس در Facebook توسط کاربران ارایه شده است. این برنامه امکان به اشتراک گذاردن عکس‌های گالری یا گرفته شده توسط دوربین را با انجام فیلترهایی همچون اینستاگرام و ویرایش ابتدایی آن‌ها در فیسبوک را به کاربر می‌دهد و بسادگی می‌توان چندین عکس را باهم به اشتراک گذارد یا به آن‌ها تگ یا برچسب زد.

Facebook camera امکان مشاهده و لایک زدن عکس‌های سایر دوستان که به اشتراک گذاشته‌اند را در تایم لاین همچون اینستاگرام به کاربر می‌دهد و در حال حاضر نسخه مخصوص iOS آن برای آیفون ، آی پد و آی‌پاد و به رایگان عرضه و قابل دریافت است و احتمالاً به زودی نسخه مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آندرویدی هم عرضه خواهد شد.

چنانچه از کاربران همیشگی فیس‌بوک هستید و گجتی با سیستم عامل iOS اپل دارید هم اینک می‌توانید این برنامه را در آیتونز به رایگان دریافت کنید .



 HTC_ThunderBolt

 چه کسی فکر می کرد شاهد پردازنده های چند هسته ای در دستگاه های همراه لمسی باشیم؟ دوهسته کافی نبود، دستگاه ها چهار هسته ای شدند.

آیا تمام این امکانات در یک دستگاه همراه کاربرد دارند؟ آیا یک پردازنده چهار هسته ای یک امکان فوق العاده است یا یک بمب تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر؟.....



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : amir sharifi

 

اخیرا ویدئوی تبلیغی از بازی معروف  Call Of Duty ....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 22216
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1