یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 23:28 ::  نويسنده : amir sharifi

  Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد....

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 23:18 ::  نويسنده : amir sharifi

 امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها  ....

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : amir sharifi

  فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند.نظر یادتون نره؟؟؟

 

برای دانلود بر روی Start download کلیک کنید



یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 20:21 ::  نويسنده : amir sharifi

 

مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند.

 

برای دانلود بر روی check again کلیک کنید



یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : amir sharifi

  مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

 

 

برای دانلود بر روی please retry کلیک کنید

 



یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : amir sharifi

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

                               

  برای دانلود بر روی click here   کلیک کنید  



صفحه قبل 1 صفحه بعد

shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 22217
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1